Ini Blog Gua ! My diary...: wargghhhh!!!!

wargghhhh!!!!

WARRRGGGHHHHH!!!! errr...
UWAAAA!!!! cis! kenapa aku boleh dapat nombor '7' ni?
grrr....aku dah usha-usha nak dapat top5!
grr...bole plak aku pergi bagi maintain nombor aku?huhhh....ape la....
dah naseb~ kodd...huhuuu....takpe laa..janji tahun depan aku masuk '2A' dengan LAILATUL!!huhuuu..
dan....
ada dan nya ya...
KONFEM aku terr-SATU kelas dengan AZANI BIN YUSRAN raja KUMODOK tu kannn...hmm....
tp takpe....
best jugak satu kelas dengan dia....ada sahaja hiburan yang dihidangkan olehnya...
hahahaaaa....
Dia kata dia alergi NASI..huhuuu....memang laahh...dia kan biawak..kahkahkahhh..
Sekarang dah cuti panjang..tahun depann naek FORM 2...huhuuu....
Sikit~ lagi aku PINDAH SEKOLAH pergi SMK TERUSAN bersama si Emah..huhuu...
Tapi,..haaa......aku batalkannn~
Susah lerrr nak kalau pindah sekola kan....jaoh lak tu........
Lagiplak,tak boleh la aku jumpa 'DIA' lagi kan..ehemm-ehemmm.....

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

No comments:

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen