Ini Blog Gua ! My diary...: Happy New Year punya fasal

Happy New Year punya fasal


Hye semua..........korang sehat?korang sehat?
saya sehad walafiat
(betul kea spelling dia ni?)
erm,tak lama lagi NEW YEAR kan..kan..kan..............................
erm,saya start dah na cari widget yang sesuai dengan blog saya ni,
bertemakan
'HAPPY NEW YEAR'

Apa?salahkah aku buat begitu?bagi masaalah kat kau ka?
(to my enemy)

Korang tak rasa ka nak hiasa gak blog korang tu?
Tapi for SURE.... malam New Year,Blog aku
akan berubah 100%!
Sekarang,aku cuma mencari,dan mereka widget.........
dah siap,aku tak terus pasang
dekat blog,tapi,,,, tapi aku simpan dululahhh....
mana bole trusz pasang! tak SUPRISED laa kann..hek3...
(macam kak Aliana pulak...)


Ok,sampai sini sahaja entry saya hari ini................
Minta maaf ea kalau ada terkasar bahasa......................................................
sorry ea......aku....kalau eja mengeja ni,
memang macam lain kan-kan-kan...
ada orang tu kata,'KURANG AJAR' .........
tapi kata kawan-kawan aku yang lain,takda lahhh...
tak kurang ajar pun...........
sejuk lah hatiku mendengar/membacanya..hek3.....
Itu ejaan je...tapi belum tahu orang real nya kan........
kalau nak tahu,orang realnya pendiam,tak banyak mulut,sopan.
(banyakla kau.....=.=")



Heheeee..haaa.......saya dengar tu!saya dengar!ada yang kata
"ieeessshhh..orang ni......tadi kata mau out suda..ni,
ada lagi dia mengomel bhu"

hahax...ok...ok....fine.......aku,,,,eps saya IKUTKAN kehendak
PUTERA,PUTERI yang hebad2 belaka...kuikuikui........


tata.........BYE~


Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

1 comment:

Eniq said...

Bagi ba respons mu disini kawan..hek3

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen